Thursday, October 26, 2006

Joevy

Emm... ni gambar kami masa pi Gayana Resort Bay... Kami ni geng geng pencuri makanan... kah kah kah... apa tidak nya... kami tunggu group lain keluar baru pi curi biskut dalam beg dorang... kah kah kah... ini rombongan pemuda mudi dari kampung bah pi jalan jalan di pulau... kah kah... tapi saya mau cerita sal Joevy... dia ni best cousin saya juga... Emm... dia sudah teda lagi bab eksiden motorsikal... Joevy yang pakai baju biru... dia ni minat main bola... dia cakap dia ni Joe Calletta... hahaha... tapi dia ni mat rempit bah... dia guna motor kawasaki kips... dia ni tukang gunting saya... percaya atau tidak, dia gunting saya kalah kalah saloon tau... hehe... Emm... dia minat matlan marjan juga... hahahaha...

Ni gambar dia masuk paper... hehe... Oboy, jan marah... kami panggil dia oboy bah... emm... mau cerita sikit time dia sebelum eksiden... sampai skang saya masih nda percaya dia sudah mati... tapi rasanya dia sama sama bapa saya sudah tu cari perempuan di syurga... hahahaha... nda bah... masa saya balik kampung ngan abang saya, abang saya pakai motor juga.. kawasaki KRZ... emm... ada lah kami call dia waktu pagi tu... dalam jam 10 pagi... dia ni dah dapat tawaran masuk polis... satu minggu selepas dia meninggal patut dia training konstable sudah... lepas kami call, kami pun balik kampung laa... skali petang tu dia eksiden uda... pastu besok tu, dia teda sudah... adeii... sedihnya time tu... tapi nda apa laa... Semua tu mesti ada sesuatu... kan? hehe

No comments: