Thursday, September 21, 2006

Veronica

Berod! kah kah kah... Ni sepupu saya Veronica... cantik ka? hahahaha... dia Unduk Ngadau Ranau Tahun 2006... Hehe... Tapi dia masuk top ten list untuk state punya tu... hehe... Boleh tahan juga kazen aku ni... walaupun bila menjelma jadi unduk ngadau tu cam ntah apa sudah aa... hahaha... sa pun ndak kenal lagi bah... hahahaha... boleh lah... Dia ni satu umur ngan saya... Panggil biru jak la... berod pun boleh... hahaha... skang dia wat apa pun sa ndak tau uda... pindah pindah jak dia kerja kan... mungkin jadi peguam sudah kot... hahahaha... Emm... Dulu dia kerja KFC di Inanam bah... selalu sa pi minta dia KFC sana... dia bagi free jak... hahaha...
Ni Pulak gambar dia dapat anugerah Maniac dari Michael Roberts... lau dapat anugerah ni, means... dia punya servis kira paling bagus la ni... ni gambar dia masuk paper la ni... bestnya kazen saya masuk paper... hahahaha... Emm... Saya pun mau kerja KFC la supaya dapat anugerah... Kalau ndak dapat anugerah Maniac, dapat anugerah badan paling cepat naik pun jadik lah... bab ari ari makan KFC kan... hahaha... kena suruh makan 1, sa makan 2 sudah kali.... hahahaha... Yang orang tua dalam gambar tu... sa ndak pandai mau kasi terangkan bab sa ndak pernah jumpa... lagipun, dia tu bukan sepupu saya juga... sepupu saya si Biru jak...

No comments: